2009. október 16.

Már nem ???, letöltés és még plusz sztori + kép

Már nem rejtély többé, miért lehet letölteni a new moon soundtracket: mert Amerikában ma jelent meg!Itt is van a  letöltés linkje! Megígértem, nemigaz? És én betartottam! Letöltése: katt a legalsó linkre a 3 közül, majd a következő oldalon a lila "Download Now"-ra kattints, aztán várd meg a kiszabott időt, és akkor a "click here for download" (vagy vlmi ilyesmi), fájl mentése, majd kicsomagolás (abban is szívesen segítek, csak írj a kommentekhez), s már hallgathatod is! Ne aggódj, nem vírusos, mert én épp azt hallgatom.
Amúgy a netes oldalakon úgy bírom az olyan hirdetéseket, hogy "Van neked egy uzenet, nyisad ki mostan az üzenetedet!" XD Annyira hülyék, ha azt hiszik, bevesszük... Amúgy meg sztem nem csak engem idegesít, hogy olvasod nyugisan az oldalt, mikor oldalt meglátsz két eltorzult, véres pofát, véres-nyálas szájjal és néha villogva hirdetve azt a bizonyos netes játékot, amire én még egyszer rá nem kattintottam; vagy tán csak engem taszítanak a véres szörnyetegek? (Nem Edwardékra gondolok! :D)
Ezen felül viszont az élet elég unalmas, különösebben semmi hasfalrengető sulis mesém nincs... ja, de, egy mégis.
Nem tudom, hogy Nálad, Kedves Olvasóm, milyen az idő, de itt folyton felhős az ég (gondoljunk Forksra...), hideg van (csoda, ha 10 fok felé megy a hőmérséklet) és fagyos, csípős szél tépkedi kivasalt/begöndörített/helyrefésült hajunkat, így nem hiába vacog a fogunk odakint a szünetekben! Matematika (csak hogy leszögezzem: matek=pfuj!) óra, és még mindig nem megyünk be azon az átkozott ajtón már vagy 5 perce, pedig a tanárnő is ott áll, de csak néz rendületlenül. A csoport többi tagjára várunk. Fagyoskodunk. Hangosan vacogtatjuk a fogunkat. Én már így vagyok egy ideje, mikor a hideg eme kiáltást formálva tör ki belőlem: "Lefagy a tököm!" Mondanom se kell, prűd és fafej, humortalan tanárunk (ki csak a matematikán tud nevetni) nem díjazta kifakadásomat, és kérdezte, hogy direkt volt-e, mire kérdezem, hogy hogy érti (ártatlan pofával persze), mire ő, hogy neki szántam e a mondandómat, és mondtam, hogy nem, hanem magamnak mondtam (nem teljesen igaz...), mire ő meg azt fejtette ki, miszerint ezt még a portán is hallani lehetett (nem volt az olyan messze...), és hogy mit fognak gondolni az emberek a ....... diákjairól, hogy az egyikük így beszél, ráadásul egy tanár mellett! -.-" Most akkor azt képzeljük el, hogy 1): ez engem teljesen hidegen hagy; 2) én még a finomított változat vagyok, mert csak kicsit ("kicsit"...) beszélek csúnyán, míg a többiek ütnek rúgnak, stb...
Szal megint sikerült egy tanárral konfliktust szítanom, de nem igazán zavar, hisz eme tanárt szinte senki se szereti: csak hogy egyik osztály, azon belül is csoporttársam szavait idézzem: "Elballagok, megmérgezem."
Eme szép gondolatok legyenek veletek, továbbá a diákoknak üzenem: péntektől minimum egy 3 napos hétvége, de nekünk már őszi szünet! :P :)
Ui.: Oh, és megjött az Eclipse-es kép jobb minőségben! Katt rá a nagyobb méretért!

3 megjegyzés:

VandorLizzy írta...

Veruska! Arra a véres játékra már kattoltál mikor egy bejegyzésemben kértem h erre a linkre kattinntsatok lécc. :D XD

Bevera Vera írta...

Oké, h kattoltam, de nem a hirdetésre, hanem közvetlenül Rád! Amúgy emlékszem, szal nem kell a memóriajavító... (nem tom a nevét XD) :)

VandorLizzy írta...

:D XD Pedig jó mert vérfarkasok vs. vámpírók szal a Team Edward(<3) és a Team Jacobosok(fél<3) ellephetik a szervert. :D XD (am szar játék)