2009. október 30.

Beszívtam...

Hát ezt beszívtam, de ezt mondhatjuk 'A Sors Akaratá'-nak is. Ugyanis én hülye, aszittem, hogy megrendeltem az Eclipse-et - csakhogy nem kattintottam a fizetés, majd a megrendelés gombra. -.-" :@ XD DE kozultálni szoktam más Twilighterekkel, s az egyik beírta, hogy BENNE VAGYOK AZ ECLIPSE-BEN!!!! Ezt úgy kell érteni, hogy a végén a vélemények között. *büsssszkee magára* Na, kinek a véleménye van még benne egy világsikerű könyv magyar kiadásában??? :D :P Iszonyúan boldog vagyok, s így tudok várni holnap reggel 9-ig, amikor is nyitásra megyek e könyvesboltba! :D Imádlak titeket, emberek!!! :-* A már nem létező mackósölelésemet küldöm minden kedves olvasómnak!!!

Hja, amúgy van egy nagyon sokat mondó kép az Eclipse-ből, Rileyról (Team Victoria). Katt a nagyobb méretért!

Nincsenek megjegyzések: