2009. október 21.

Csipetke

Említettem ugyebár, hogy hétfőn egy új rész lesz bemutatva a New Moonból - hát, sztem nem olyan hejdejó, de itt meg lehet nézni. És hogy tetőzzék "kínjainkat", még holnap, azaz 22-én is bemutatnak egy részletet a NM-ból (megőőőőrülööök!!), az access hollywood jóvoltából (talán rémlik, hogy eme tyíví mutatta be a Twilight kivágott részleteit is), egy kis részlet megtekinthető itt. Hozzáteszem, a rendező mondta, hogy ez a kis "változtatás" az írónő beleegyezésével történt.
Holnap 23-i műsorunk lesz! Nem nagy cucc, csak a szokásos: érzelgős szövegek, gyászoló tömegek. (rímelt, bibi! xD) De utánna szüreti bál! Vagyis nem teljesen, mert mi előbb még forgatunk egy kicsikét - újra egy drogokról szóló videót. Az LSD-shez hasonlóan ez is a mellékhatásokról fog szólni, csak egy kicsit többről. Az SzES TV-beli bemutatása hétvége körülre várható!
Bocs, hogy csak ennyit írok, de belelendültem a SIMS 3-azásba, és most is azt fogom csinálni - de miért nincsen a 3-ban életelixír????? :'(
Ui.: Előrendeltem az Eclipse-et!! *pörög-forog-táncol*

5 megjegyzés:

Dankajanka írta...

Vera, csak azért mondod, hogy nem olyan jó, mert nem Edward, hanem Jacob van benne :)

Bevera Vera írta...

Nem CSAK azért... Hanem pölö olyan baki miatt, mert *spoiler* nem törik el Bella keze. Meg a farkaskákat rossznak mutatja be. Pedig én szeretem Embryt meg Quilt. Mondjuk a férfarkas színészek alapból sz@rul lettek kiválasztva sztem... Na, elég hosszú válasz volt? :)

Dankajanka írta...

azért állítja be rossznak a farkasokat, mert az elején Bella is rossznak gondolja őket

Bevera Vera írta...

Mondjuk igaz. :)

Dankajanka írta...

örülök, hogy így megegyeztünk :)