2009. október 13.

Horror

Unom a vásárlást. Kész, vége, kifújt. Minimum egy hónapig nem akarok ruhát vásárolni!!! :( Ma is az volt, és próbálgatni kellett, meg minden, és totál elfáradtam, és aggódtam, és metszőn fújt a szél, és hideg volt, és jaj. De persze könyvesboltba nem mentünk! :'( Pedig ott milyen jó lett volna... Mennyi mindent vettem volna... Vagy CD-ket... De nem, az én nagymamám ruhát vásárol velem, ami amúgy jó, hogy új cuccok, meg minden, csak ne sűrítsük ilyen gyakori időközökbe, oké?
Hja, és egy kis zene, mivel szemléltetem, hogy a mi nagy vámpírírónőnk, bár jókat írt, a zenei ízlése kicsit vitatható. (amúgy ez a zene az egyik szám abból a listából, amit az írónő állított össze a kedvenceiből, amiket az eclipse írása közben hallgatott - ezt a lejátszólistát be akartam tenni az eclipse-hónap miatt, de végül meggondoltam magam.)

Nincsenek megjegyzések: