2009. október 29.

Ez + Az

Igen, már rég nem írtam, de hát akkor most figyelj!
Kezdjük hát a legújabb NM hírekkel. Néha már azon gondolkodom, nem lett volna jobb, ha inkább felcserélném a két hónapot, de már mindegy... Szóval, akit érdekel, úgyis megtalálja a lentebb lévő oldalfelsorolásban azt a másik videót, amiben a farkasok vannak, de én maradok a Team Edwardnál. Az új jelenet igazán.... khm, 18-asra sikeredett, ami főleg Rob nyögése miatt van. *spoiler*Tisztára olyan, mintha már a Breaking Dawnra gyúrna, nem? :D *spoiler vége* Az ominózus videó itt megtekinthető - a youtube-ról már le is szedték.
És - hogy a hónaphoz is hozzászóljunk - befejeződött az Eclipse forgatása! *.* Ami sztem azért fura, mert a film még csak jövő júniusban (hüpp) jön ki, de hát a vezetőség tudja...
És most képek az életemből: voltam Füleken - annyi a hozzáfűznivalóm, hogy ha valaki azt hiszi, hogy Mo. rossz helyzetben van, csak menjen Szlovákiában 5 km-t, és megváltozik a véleménye...
A hónap örömsokkja: tegnapmit találtam mamámék kertjében a dombódalba'? Hát egy 1916-os réz töltényhüvelyt! Majd beviszem törire! :D
A hét baromsága: A majdnem rokonommal ezen röhögtünk két napig, de figyelem, nagyon trágár, csak saját felelősségre megnézni! Felelősséget nem vállalok! Én előre szóltam! (annyit mondok: a Mónika showból van összevágva a 'hanganyag'.)
A hét zenéje: Paloma Faith - Upside Down vagyis Fejjel lefelé c. száma. Ha valakinek ismerős lenne a név vagy az arc, hát ő volt a St. Trinian's-ben az emó csaj. o.O Élőben egy showban, ahol beszélgetnek is (milyen vékony amúgy a hangja! *.* o.O) és a CD változat. Jó szórakozást!
Oh igen, és a hét legnagyobb hülyesége ez. Tényleg az, aminek látszik. Tessék vigyázni, a fanatizmus néha már gusztustalan is! De ez valami halálos... XD
További szép napot, remélem segítettem! :)

Nincsenek megjegyzések: