2009. augusztus 26.

Szenzáció!!

Kedves olvasóink, most kaptuk a hírt, hogy a Wall Street ördöge, Pancser Béla, nagy kardoskodás árán ugyan, de végül megnyerte szíve hölgyének, eme cikkben ismertetett Pannának a kemény szívét, ki fele jövedelmét kérte tőle és a 80%-os részesedést! Hát mi lesz így a Wall Streettel?
A friss házasok másnap akarnak esküdni, Panna bevallása szerint minnél hamarabb, hogy megkezdhessék a multik "lebombázását". Céljük a termelői áru elterjesztése, és a Hipermarketeket átalakítani Hiperpiacokká, ahol az emberek igazi zöldségeket és bio-wc papírt is vehetnének többek között. A pár most nagyon boldog, Panna így nyilatkozott Béláról: "Ez a nyomorult tőzsdebébifóka megmutatta, hogy tud ember lenni, így jöhet hág... akaom mondani hálni a házamba!" Sok boldogságot kíván neki a BUX spekulánsai, a Wall Street csalói, és a börtönök adócsalói. A hipermarketek pedig veszik a fegyvereket.ű
Pancser Béla ügynökének a kérésére leírjuk a folyamatot: "Pancser Béla: Panna látta már a Chicago Corn Exchange-t ? én voltam ott, ott ordítottam el egyszer magamat hogy oh **** the ****in' prices are going down again :) a trédelés hanguatzában GABONA FOREVER!!! XDalnézést a csúnya idézetértXD Tudod Panna én most ismertelek meg de már tudom hogy a trendek mit fognak mutatni tudod van az a helyzet amikor egy ország valutáját Európai Árfolyam Mechanizmusba léptetik vagyis az ERM II-be ami azaz a valuta árfolyamát rögzítik az euróhoz.... és így együtt mozognak tovább kevesebb oszcillációval jöban rosszban, euró és euróné... stb az a kérdésem jozzám jkötnéd e életed árfolyamát egy balekéhoz( aki a wall streeti irodájában informatikust fizet ezért hogy bekapcsolja a számítógépét) hogy aztán : együtt legyünk recesszióban konjuktúrában ( együtt süssük meg a multikat) míg egy aljas krach el nem választ" Panna: "Én?! Magához? Na ne röhögtessen, maga valutaalap-tolvaj, indexlohasztó hiteltartozásos ügynök! Hogy én euróné... megbocsáss, de akkor mi lenne a hipermarketek leigázásával, ha már most férjhez mennék, te üreszagyú pancser? És még csak soha nem is láttalak, te elhanyagolható magánügyvédek szégyene! Esne le a bux indexed és jönnének hozzád a hitelbehajtók, te számok között csapongó gizda emberszemély! A gabonaüzleteiről pedig annyit, hogy... beszélhetünk az ügyletről... ha akarrja... ;) de addig semmi más, te részvénycsaló Exchange-hamisító ökör, kinek a valutaingadozásokhoz annyi a köze, mint a trollnak! és ennyi! Különben is, nekem egy olyan férfi kell, aki jó munkásember... izmos.. képes a kapálásra és a földi munkákra... Erre talán maga képes?! naugye, hogy nem. köszöntem!" Pancser Béla: "Oh Panna maga egyre jobban tetszik nekem ilyen pofátlan őszinteséggel egyetlen nőszemély sem vágott vissza (na jó a többi nőt az életembe anyám meg a takarítónéni jelenttete a BÉT-en) tudja Panna én bármit megteszek magáért szétküldöm az összes köcsög multit érted més a BUX-xal is szakítok (a DOw Jones-sal azért nem:) ne tessék félreérteni ez nem egy férfialak) sőt két kereskedési nap között felszántom a földet egy szál kapával évekig a TSZ -ben toltam rendszerváltás előtt " Panna: "Nos, ezzel már jobban meggyőzött szándékairól, maga spekuláns, de ha nem zavarja, uram ellenkeznék a pofátlansággal, ugyanis én nem vagyok az! Világos? Továbbá a TSZ-es hablatyait csak akor hiszem el, ha bizonyítja is, maga vén pénzlopó! És ha a Dow Jones-szal nem képes szakítani, akkor ne tegye - én még az utcai részvényeimről se mondanék le magáért, hogy a házidiszlóm nyalná le arról a sápadt arcáról a zselét! Oh, csak ennyi nője volt? Ejnye, maga bolondos értéktőzsdehamisító, hát ennyire tapasztalatlan még?" Pancser Béla: " maga iszonyó kenményen alkudozik magának van valami a múltjában jó korlátozom A Dow jones-t és igen a TSZ-ben nyomtam a kapát van is jelvényem hogy a kiváló dolgozó elküldöm magának elsőbbségivel, keményen alkuszik." Panna: Csak hogy tuggya, nem szeretem a tapasztalatlanokat. Én az erős, izmos férfiakat szeretem, kik barnára sültek a napon, és oly tapasztaltak a kétkezi munka terén, hogy csak na... nnagyon naaah... :D" Pancser Béla: " Panna :heart: magáért mindent a házidisznója is lenyalhatja nem csak az arcomról" Panna: " :D Ez megfontolandó... " P. B. : "magáért mindent. magáért megkapálom Kalifornia összes szőlejét én mondom magának aki szedte a szabolcsi almát és azt kiabálta abalaton parton hogy mieis bite főtt kukoricát tessék és a nagyinál pusztakézzel szerelte össze a disznyóknak az ólt és hozzá van szokva a korai keléshez!" P.: " Nos... az ajánlata megfontolandó... Esetleg úgy mondanék igen Magának, maga tőzsdecsaló sarlatán, ha a bevétele felét nekem adná, társak lennénk a 80% az enyém, és akkor talán hálhatna a tetőm alatt... de nem hághatna... ;) :D áll az ajánlat, maga gizda kockafej? " P. B.: "magáért minden maga az első ember a földön akivel nem alkudozok hanem egyetértek ilyen határozottsággal és meggyőző képességgel a köcsög multiknak nincs esélye kezet rá" Panna: " rendben, maga hamis papírpecér, magáé vagyok, mikor esküszünk? :heart: " P. B.: " magára bízom az ilyen dolgokat hölgyem"
Ím, ez volt Pancser Béla, és holnaptól Pancser Panna eljegyzésének (k**va hosszú) története. Pá!

Nincsenek megjegyzések: