2009. augusztus 16.

A lefekvéskérdés, avagy 11-kor takarodó! I.: Csucsu néni

Megjött esti rendfenntartó párosunk F. bácsi (kinek cenzúrázatlan nevét Jakab kegyesen leközölte) és Csucsu néni! Kezdjük előbb a kevésbé horrorisztikussal, Csucsuval!
Csucsu néni egy szép esti napon, úgy fél 12 fele bejön 7 lánnyal telített szobánkba, ahol a szokásos világos parketta és a fehér falszín unalmas és előnytelen színei uralkodnak a fenyő emeletes ágyakkal, és kérdezi, hogy "Miért nem alukáltok már?", és arra int bennünet, hogy "Feküdjetek be az ágyacskátokba, és aludjatok, mert holnap korán kell ébredni!" Mondott még egyéb tündibündi szavakat is, de az emlékezetem kegyesen kiszűrte őket, mint memóriahulladékot.
Ámde, hogy jót is szóljunk Csucsu néniről, ő volt az, ki megmentett bennünket az egyik este F. bácsi vizitelésétől, és kiügyeskedte, hogy hadd hagyjuk nyitva éjjelre az ajtónkat. Miután kiment, én megállapítottam, hogy ez kedves volt tőle, mir egyik kedves barátném megjegyzi: "Egyébként ez volt Csucsu néni!" én meg "Komolyan?" Ennyire jegyeztem meg Csucsu nénit. De ez az akció levon bűneiből, így 10 skálán ő csak 5-öst kap - és ez még elég szigorú, ahhoz képest, hogy én még el is panaszoltam (később panaszoltuk) F. bácsi rémtetteit, amiket ő egész jól viselt, és megpróbált minket jobb belátásra bírni(hát nem jött össze)!
2. része is mindjárt jön a rendfenntartó egységnek - csak az hosszabb, így jobbnak láttam 2 részre bontani ezt a cikket.

Nincsenek megjegyzések: