2009. augusztus 2.

Számör Halidéj

Közérdekű közlemény: a holnapi naptól az SzES TV összes szerkesztője (az az egy) egyhetes szabadságra megy! Tudom, hiányunk nem lesz feltűnő, hisz nem is olvassátok eme blogot, mint azt tapasztaltam, de üsse kő, azért csinálom.
Amíg vissza nem jövök, nézegessétek a régebbi cikkeket, hallgassatok zenét (egy új számot raktam fel, Mika legújabb számát (amihez azért nincs tisztességes klip, mert csak remixes mklip volt, az meg enyhén szólva sz@r volt), a többit átrendeztem - végre rájöttem, hogyan kell, olvasgassátok az oldalakat, illetve ha kell valakinek a midnight Sun jó minőségben (télleg jó, csak néhol van benne pár hiba), az írjon a kommentekbe (ahova mindenki írhat) és a szünet után eljuttatom mindenkihez. Egykisreklámothallottak. :)
Gondoltam írok valami értelmeset is - azazhogy ajánlok dolgokat: olvasnivalót, néznivalót, stb.
Tegnap olvastam el J. Wilson egyik legújabb könyvét, Mi lesz a csókkal? címmel (eredeti cím: Kiss), és mondhatni minnél idősebb ez az írónő, annál érdekesebb könyveket ír. Alapszori: A főszereplő Sylvie egy 13 éves, ámde kislányos lány. Van a legjobb barátja, Carl, akivel sokáig együtt jártak isklába, ámde átment egy másik gimibe - a Kingsmere-be (remélem, jól írom), ami egy híres fiúiskola, ahová általánosságban jó tanulók járnak. Carl és Sylvie mindig jó barátok voltak, és nem csak azért, mert egymás tőszomszédai, de van egy fura kitalált világuk, Üvegvilág, és azt írják közösen. Szerintem ez is lehetett volna a címe, de hát az írónő tudja. Sylvie osztályába új lány érkezik év elején - Miranda, akire minden fiú bukik, nem épp nádszálvékony, mégis mindenki vele akar lenni, ám ő egyszer meghívja Sylvie-t és Carlt (akit Sylvie úgyállított be, mintha a fiúja lenne) egy bulira - amire csak ők, és Mirand 3 barátja hivatalosak. Mirandáék nem épp szegények, és a bulin minden jól, megy, addig, míg üvegezni nem kezdenek, ekkor ugyanis Mirandának (aki az első pillanattól fogva el akarja csaklizni Carlt) és Carlnak csókolózniuk kell, amit meg is tesznek. Éppenhogycsak az a bibi, hogy Sylvie viszont tényleg szerelmes Üvegvilágbeli párjába, ő viszont a buli után mikor a kiscsaj utalást tesz rá, hogy kapja már le őt is, Carl csak az orrára ad egy puszit. Ezután ha lehet ezt mondani, bonyolódnak a dolgok, viszont nem rögtön; megváltozik Carl viselkedése, és felbukkan a nagy jelentőségű Paul is, aki megkavarja majd (nem rögtön) az állóvizet. A vége nem kifejezetten hepi end, mert egy jóóó, a csaj számára elég szívás nagy titok fog kiderülni - soksok gondot húzva magával. Váó, ennyi erről elég, sőt sok is, olvassátok el, ha gondoljátok!
Hogy ne csak női olvasóimnak kedvezzek, hanem a hímneműeknek is, ezért egy filmet ajánlok, címe: Filmbarát, ami eléggé szar cím, tekintve, hogy az eredeti címe Man in the chair (Ember a székben - a rendezőre utalnak ezzel), ami egy filmforgatásról szól, és megnyugtatok minden romantikaellenest, hogy egy cseppnyi szerelmi szál sincs benne. Alapsztori: A balhés főszereplő gyerek (nem emlékszem a nevére, csak arra, hogy Kristen volt barátja játsza), és a barátja egy filmet akarnak forgatni, hogy azt beadják egy pályázatra, de se ötletük, se felszerelésük. A főszereplő gyerek sokat ját a régi filmek mozijába, ahol egyszer csak lát egy hajléktalan kinézetű hapikát, aki elkezdi ócsárolni a filmet, és miután egy újgazdag rászól, miután mondja neki, hogy ő maga több filmet forgatott, mint amennyit ő valaha is látott, és ez felkelti a fiú érdeklődését. Követi az öregotthonába, és egyszer be is megy - hiába próbálja az öreg tata lerázni - és azt az ajánlatot kapja, hogy ha a tatának hoz be piát és szivazt, akkor segít neki a filmben. Így hát elkezdenek közösen dolgozni, és közben részleteket láthatunk az öreg ipse életéből a filmiparban. Kiderül, hogy a tata minden fontos embert ismer, akit kell, bár ő maga csak kellékes volt. Tényleg nagyion érdekes film, idős emberekkel és jó pár forgatási tanáccsal, no meg a tata szitkozódásával megtűzdelve, ajánlom Jakabnak.
Remélem, ezzel adtam valami jó kis ötletet, hogy hogyan bírjuk ki azt az egy hetet, úgyhogy Orevoár, Kedves Olvasóim!

2 megjegyzés:

laura írta...

Én igenis olvasom. :D Lehet, hogy kicsit késegetve, de... na.
A mi lesz a csókkalt én is olvastam, és egy kicsit kiborultam a végén, pedig nem vagyok homofób... Na de mindegy. :D

Bevera Vera írta...

Örülök,, hogy igenis olvasod! :)
Én se vagyo homofób, de ez télleg durva volt... Kissé ledöbbentem... o.O