2009. augusztus 16.

A lefekvéskérdés, avagy 11-kor takarodó! II.: F. bácsi

És most jön a brutálabb. A kék sarokban F. bácsi (kinek neve nem illik gépelésre eme kulturális közösségi portálon)! *fújjolás* Ellenfe 7 egyéni lány, azaz a 6-os szoba lakói! *ováció*Kezdődjék a meccs!
Egy éjjel, 11 előtt kábé 7 perccel kopogtatnak az ajtón, majd bekukucskál a terror: "Mindjárt 11, jó éjszakát, kapcsoljátok le a lámpákat!" "De még van aki nem mosott fogat/zuhanyzott!" "Még van öt percetek." azzal eltávozik (de sajnos nem az élők, még csak nem is a tábor soraiból).
Úúú, úgy látom, ez egy jobbos volt! A 6-os szoba lakóit kiütötte a meglepetés ereje!
Felháborodás vetett rajtunk erőt, "De mi egyéniek vagyunk! Nekünk ne parancsolgasson!" felkiáltásokat hallatunk, majd a lámpák lekapolásával megkapja a nem túl hízelgő becenevét, a F@**** bácsit, amin mindenki egyöntetűen vihog, illetve nevet, főleg 2. legkisebb lányunk, Luca, későbbi Lucus (eme becses becenevet is én találtam ki rá).
Ááá! A 6-os szoba visszavág, ámde ez rejtett ütés volt: F. bácsinak fel se tűnik! 1:0-ra vezet F. bácsi!
Jön az újabb lecsapás! A dicsó befejeződött fél 11 körül, mindenki viszatért. Kik nem a dicsóba rángatóztak, azok is szétszéledtek: mászkáltak, élvezték a hűvös estét. Én személy szerint belefeledkeztem a gyöngyözésbe, így nem volt időm olyanokkal foglalkozni, mint pl zuhanyzás. Előzékeny természetemnek hála előre engedtem pár embert, én majd zuhanyzok később. Ám ekkor beütött a ménykű: kopogtatnak, behajol a terrorista, és mondja, hogy "Mindjárt 11, lámpákat lekapcsolni, jó éjszakát!", azzal eltávozik (láccólag). Én (eszem nem lévén) viszonylag hangosan szidni kezdem, hogy "Hülye F@**** bácsi! Engem nem érdekel, én akkor is elmegyek lezuhanyozni!"és egyéb dolgok. Ekkor nagy meglepetésünkre a baltás gyilkos visszatér: elfelejtettem, hogy a szomszédos szobában nyitva az ablak! Újra benyit, és arca arról árulkodik, hallotta a jelzőt (Úúú, egy balos a 6-os szoba egyik oszlopos tagjától! A 6-os szoba egyenlít!) és így szól: "Komolyan mondom, hogy kapcsoljátok le a villanyt!" (Újabb ütés, előnyben a kék sarok!) "De diszkó volt, és még nem tudott mindenki lezuhanyozni!" - feleselek, mire ő: "Hányan is vagytok?" "Heten." válaszolok megilletődve, erre a terrorista önelégülten(vagyhogy) olyan fizikai képtelenséggel válaszolt, amivel a megkérdezettek 100%-a nem értett egyet: "Na, fél óra alatt 7 lány tökéletesen le tud zuhanyozni!" A LÁNYOK??? "Öt percetek van." folytatja, és pillanatji szünet után 3 lány ront neki a fürdőszobának, sürgetve a bennt lévő Lucust, és figyelmeztetve, nehogy beállítsa a 3 perces fogmosóhomokóráját.
3:1-re vezet F. bácsi! Ezt már nem lehet túlszárnyalni! A 6-os szoba vesztett, azonban F. bácsi ezek után továbbra sem örvendett népszerűségnek! Mi több, beceneve jó sokszor hagyta el szánkat éjjel, de akkor már Csucsu néniével is, vihogásra késztetve minket! Sőt! 3-szor is bejött, akkor viszont hátában sértő kézmozdulatokkal távozott (és az egész 6-os szoba reméli, hogy még mindig a hátában vannak). Ezek után viszont a bográcsozásnál volt képem megkérni, hogy hadd kóstoljam meg főztjét (paprikás krumplit kellett csinálni), amit ő igen jó hangulatban jóvá is hagyott. Főztjét 3 szóval jellemezném: leves, zsíros, semmilyen.
Ezzel híven beszámoltam a F. bácsihoz fűződő kapcsolatomról. Egyéb érdekességek várhatóak!

Nincsenek megjegyzések: