2010. április 4.

Utolsó Fordított Napom

Úristen. Hogy írjak élménybeszámolót a fordított napomról egy jó adag Midnight Sun után?? Hát... Nehezen. :D Talán előtte aratok egyet a Facebookon.
*Később* Nah, asszem mostmár mehet a menet! :D  Méghozzá vámpírok és "Ahhhhhhh, ez a midnájt szan..." nélkül! :)
Április elseje volt - ezt mindenki tudja. Mi jelenleg a sulinkban Fordított Nappal 'ünnepeltük' meg a napot - ezen a napon ilyen volt az órabeosztásunk Larával: 1.: tanítás a 2.-ban; 2.: tűzoltók bemutatója; 3.: íjászbemutató; 4.: szütyőkészítés. Természetesen voltak más programok is, voltak rendőrök, póker, stb., de mi ezekre mentünk. Az első órában - szokás szerint - a 8. tart órát az osztályoknak. A másodikban nagyon aranyosak voltak a gyerekek, és iiiirtóóó cukik! xD Az volt a legjobb, mikor a cukrot a végén dobálni kezdtük Larával: mint a tyúkok, úgy vetődtek egyik oldalról a másikra a cukorért! xD Haláli volt, esküszöm.
Még nap elején Lara kisminkelt - de borzasztóan! Természetesen, hisz fordított nap volt. A ruhámról és kinézetemről legjobban az oldalt látható kép tanúskodik. (Nincs rajtam a szemüveg - a nagy sietségben az osztályban hagytam xD) Ezen kívül két felemás zokni volt rajtam - egyik rózsaszín-fekete, a másik barna-arany-csíkos. xD Hát, mit ne mondjak, elég borzasztóan néztem ki.... xD Lásd másik oldali kép! xD
Második órán a pályán voltunk, és vizet locsoltunk, meg ilyesmik, tudjátok, abból a spriccelőből... abból a gigantikus slagból, tudjátok... xD Nem jut eszembe. xD Én meg alárohangáltam - ekkor ezért nem volt rajtam "szemcsi". xD És mindenhol szivárvány volt! Ahogy sütött a nap, és jött a víz! Tök szép volt! *.* :D
Ja, meg engem lehíttak, hogy segítsek a tancsnéniknek felhozni a kaját a tűzoltóknak, de azok végül lejöttek, de így meg egy olyan író-olvasó találkozó kerekedett ott - mi kérdeztünk, ők válaszoltak. Tiszta vicces volt! xD Ezután pillanatra megálltam a rendőröknél, "lőttem" egyet légpuskával, ami nem volt feltöltve - figyelem: félelmetesen jó lövő vagyok: életemben először lőttem légpuskával, egy olyan bódéban, tudjátok, és hurkapálcákat kellett lelőni; hazavittem 2 plüsst! - és mentünk az íjászokhoz, akiktől sok érdekes dolgot megtudtunk,  átlőttek a szomszéd kocsijára, meg a pálya füvébe is lőttek, szóval érdekes volt nagyon! :D Eztán széjjelmentünk kicsit, majd mentünk szütyőt készíteni, de az eléggé pocsékul sikerült... xD Neeem baaaj... majd máskor! xD
És eztán jött a menza, majd a saját kis különprogramunk: a Rémségverseny!! Na, arra eljőtt 4 jelentkező, és 1-2 néző. Mitagadás, a Szexi vagy nemmel nem vetekedhettünk. Viszont a versenyen haláli hangulat volt, és a nyertesek - vagyis mindenki, mert összeszedtem 4 helyezésnyi ajándékot itthon - olyan értelmetlenségekkel gazdagodtak, mint pölö pakerbögre, vagy egy borzasztó csiptetős "zenedoboz", ami a black eyed peas egyik számának egyik részletét játssza végtelenítve. xD Jót mulattunk, és a nap végén még szekrényekre is mászogattunk, nemde, Vivi? xD
Remélem, tetszett a beszámolóm, és ha addig nem írnék, akkor itt kívánnék mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket!!! :D
Csókoltatlak! xD

Nincsenek megjegyzések: