2010. április 24.

Eclipse dolgok elemzése, poszter, DVD, TMHB és Breaking Dawn véleményírás - Apdételve!

Adagosítottam dolgaimat, jöjjön a Twilight adag! :)
Új- és egyben talán az utolsó - Eclipse trailer.



Magyar felirattal. Kösz a Twinformnak!
És akkor most kifejtem magam. Elfogult vagyok, tudom, de mindenhol csak azt olvasom, milyen jó lesz az EC. Pedig szerintem nem. Ne legyen igazam, de nekem olyan.... hogy is mondjam.... tucatvámpírfilmnek tűnik? Nem is tudom. Vagyis... inkább olyan horrorfilmnek. Kábé. Pedig itt nem a harc a fontos! Igen, hihetetlen effektek, meg gyönyörű trükkök, meg stb., de valahogy nem az igazi... A színeket se tudom mire vélni; ugye az Alkonyatban volt kék, mert Edward, a New Moonban volt arany, mert Jacob, de mi ez a beazonosítatlan szín? Nem tudom. És az is zavar, hogy Edward tiszta hülyén néz ki a jeleneteiben (kivéve a havasakat). És mi az, hogy az újszülöttek kijönnek a vízből mint valami zombik? Vagy mint a Karib-tenger kalózaiban. Eskü, olyan.  Nekem a kedvenc részem, mikor Edward kidönti a fát, meg az előtte lévő - akkor legalább látni, hogy meg akarja védeni. De valahogy nem igazi Twilightos. Szrintem. Persze lehet, hogy hülye vagyok, meg őrült, meg mutáns, és mi az, hogy nem szeretem az EC-et, dehát ez van. Nem szimpi a rendező. Ne legyen igazam.
További Eclipse. Promóképek. Borzasztóak. Műk. Semmitmondóak. Nevetségesek.Elsőm a legrosszabb. Ami Edwardos. De berakom a többit is, elborzadás céljából, "szépség" szerinti sorrendben. Mert eddig ezek a legrosszabb promóképek. Ez tény.
Edward: Jézus, uram isten. Robert 4 president (xD), de ez borzasztó. Mégis milyen arcot vág?! Olyan, mintha bemostak volna neki jobboldalon (innen nézve bal)! Meg mi ez a kabát rajta? És most jön a hab a tortán: a cipő. Edward MIKOR venne fel ilyen randaságot??!!Alapból Alice nem hagyná neki. Helyben letépné. Hihhetetlen. Mintha most vette volna ki valamelyik vérfarkas szájából. És ha még föl is venné - amit NAGYON kétlek - akkor már márkásat venne, pl. Converse. Nem ilyen kínait. Meg amúgy cseppet se látszik, ahogy körbe vannak rajzolva.... -.-" ÉRTELEM.
Jacob: Aránytalanság a végsőkig is lehetne a címe ennek a képnek. Plusz: én bírom Taylort, bár egy idő után egy picikét uncsi, de kérdem: hol az a sok izom???  Csak én vettem észre? Mintha kicsit elvándoroltak volna az izomkötegei.... Na de vissza a képre! A legfontosabb kérdés: MI AZ AZ ACÉLBETKÓS BAKANCS?! Elmehetne magyargárdázni! És befűzni se ártana! Vagy azt nem tanítják a kvilijút suliban? Én értem, hogy Jake csóró, nade cipőfűzőre még futja, nem?! Hihetetlen. Amúgy Taylor ugyan úgy néz ki, mint általában.
Bella: Még talán vele van a legkevesebb gond. A cipő itt is borzalmas, de a ruha úgy-ahogy elmegy. De az arc. Olyan a kipirosítózott arcával, álmos szemeivel, leeresztett vállaival, mintha épp most jönne Jake-től a könyv végén. Vagy mintha azt mondaná: Essünk túl rajta, aztán mennyünk má'...!  Tiszta fáradt szemeiben semmi érzelem - kérlek, Kris, mondd, hogy ez csak a rendező miatt van! Meg hát a paróka. Itt annyira nem feltűnő, de hát azért mégis lehet látni.

Still Eclipse. Valószínűleg - Florence and the Machine mellett - Adam Lambert is  azon szerencsések közé fog tartozni, akik részt vehetnek az Eclipse Soundtrackjén! Persze még nem 100%, de talán elég biztos.
És akkor most egy másik film! Konkrétan a Remember me, aminek a hivatalos magjelenése május 6-a! És ím a magyar poszter, amin Rob már jobban néz ki. :) Plusz Claire a Lostból. :) Aranyosak. Na, ki megy majd megnézni? :)
 New Moon DVD! Nagy valószínűséggel 28-án fog kijönni!!!! (szinte 100%) Hajrá! :D Remélem, itt is olyan szép lesz! :)

Jééé, mire akadtam.... Ugye írtam nemrég a The Mitch Hansen Bandről, és nos, nekik van "új" CD-jük, ahol a számaik, amiket a Twilight Hourból megismertünk, rockkosítva hallhatók. És a By you-hoz klip is készült! Nos, nem is tudom.... A több hangszer jobb, de valahogy a rock nem illik annyira oda... xD Nah, mindegy, azért max 1 fokkal rosszabb, de mindegy. xD Ím í videó:



Bele szeretnél kerülni a Breaking Dawn vélaményei közé? Ha elég jó véleményt írsz ide, akkor Te is benne lehetsz! De siess, csak szombat éjfélig lehet írni! Menj kb a 2-3-4. oldalig, a Breaking Dawn vélemények #2-höz! Sok szerencsét!! :)(ha támadó webhelynek írja ki a firefox, nézd explorerben, mert amúgy nem támad, de mindegy....)

Jaj. Volt még valami? Nem emlékszem. xD Azt hiszem, mostanra ennyi, és majd még írok a magánéletemről. :D
A tavasz legyen veletek! :)

Update: Elcipse trailer összes kivágott képe itt, én pedig berakom néktek a gyűrűt.... :D Azért az szép, nem? :) Jóóóó nagy. Láthatjuk rajta még Bella Twilightbeli harapásnyomát, a Jacobtól kapott karkötőt (kár, hogy a farkast meg az Edwardos szívet nem.... D: ) és Rob kezét! :) Hja, igen, és az arany ágytakarót. xD Kompromisszumok..... xD

Nincsenek megjegyzések: