2010. április 25.

Ilyenke-olyanka

Nagy örömötökre - xD - egy-két elkapott jelenetet osztok meg veletek életemből.... :D De vigyázat, összedevissza lesz! :D
Csütörtökön mennénk ki a suliból, de még a főfolyosóról jövünk, és Lara előremegy, mondom neki, várjááá, és a táskáját húzom. Persze nem szakad el, csak Lara kissé hátratántorodik. És kettőt találhattok, ki jött ÉPP akkor. Hát persze, hogy Zsolti bácsi. Ki más?! Persze azonnal elengedem Larát, de még utána ez a párbeszéd játszódik le: "- Te micsinász? - Csak szórakozunk. - Úgy, hogy elszakítod a táskáját?" De erre már nem feleltem. Van egy elméletem.
Zsolti bácsi agyában egy fura radar van, ami mindig jelez, ha 10 lépésen belül valami hülyeséget csinálok. Példa: "Bíp-bíp, Veronika épp hitleri kézmozdulatokat tesz a belső udvar jobb kéz felőli oldalának első körpadjánál! Bíp-bíp! - Vettem. Azonnal indulok. Célpont bemérve. Látom." Bírom Zsolti bát, de ez egy kicsit ironikus.... xD
Törin meg, kaptunk ilyen országos felmérőt, aminek az első oldalán egy kép volt, és hogy mi van rajta. meg hogy mi van benne abban a mérlegtálban, ami ott volt, és mellé volt rakva egy 4.-es egy kockába. Erre mit mond Feri, mi van ott? Csempe. xD Én mondogattam, hogy hús. De végül könyvet írtam. A többiek meg írták, hogy adónk 1%-a (XD), meg hogy Sztracsatellás Boci csoki. XD Továbbá volt gy Széchenyis kép is, arra meg Feri rajzolt a szájába egy füstölgő cigiszálat! xD Én meg rajzoltam neki villám alakú sebhelyet és kerek szemüveget. És mindezt tollal. xD Egy országos felmérőre. xD Aztán volt még egy, amin röhögtünk, az, hogy Széchenyi melyik kormányban volt, mikor, és 3 kortársat. Mi csak 2 kortársat tudtunk, erre Feri odaírja: Bakonyi Bence (az osztálytársam, aki épp mellette ült). XD Kicsit se beteg.... :D
Fo, angolon jól visszaszóltam tanárnak. :D Aszongya, hogy akkor úgy dolgozzunk, mint a kisangyalok! Erre én: "Már most is úgy dolgozunk. Hát látott már kisangyalt írni?" xD
Anyámat is prezentálom: mai elmondása: sportcipó. Biztos fut. Vagy úszik. A vízen. xD Elvagyok.
Hahajj! Laránknak most szerdán volt a szülinapja! Pénteken pedig a bulija. Így utólag is, de az egész SzES TV Boldog Szülinapot Kíván! :)
Hű, irodalmon meg kértük tanárnőt, hogy hozza be a dogát. Igaz, hogy "csak" szövegértés volt, de mégis. Nem sokszor hallani, hogy a gyerek nem stréber, és kéri a dogát. :)
Emberek, szenzáció!!! Szmájli Dóri, kb 3 hónapnyi olvasás után végre visszaszolgáltatta az Eclipse-emet!!! *.* Oh, wow, Dóri drága, nem sietted el... :P De így szeretünk. :)
(És még így a végére így zárójelben megjegyezném, hogy mivel 8-os vagyok, megjöttek a papírok, és oda vettek fel, ahova szerettem volna, aminek nagyon örülök.... :) )
Nos, mostanra ennyi lettem volna, ne veszítsétek el a nyakatokat, mindig legyen nálatok törülköző és vigyázzatok a gyarmatosítókkal - engem már elértek, és milyen bolond lettem tőlük.... xD (Gyarmaton van egy elmegyógyintézet - pestieknek meg vidékieknek mondom.)

Nincsenek megjegyzések: