2010. február 17.

Kifaggattuk!

Annát, a verseny nyertesét! Kérdeztem blogjáról, barátokról, szerelemről... Lássuk a válaszait!
Most lett egy hónapos a blogod, és már most 7 olvasód van. Meglepett ez a hirtelen fordulat vagy számítottál rá?
Amikor elkezdtem a blogot arra gondoltam, hogy ezt a magam szórakozására csinálom. Ezután a baráti körömben mondogattam, hogy csak 1szer nézzenek rá és mondjanak véleményt, ezután pedig páran rendszeres olvasóvá váltak. Nem számítottam erre de ha őszinte akarok lenni akkor megmondom, hogy nagyon örülök nekik. Mostmár a magam és az olvasók örömére írok.
Nem tudom, tudod-e, de a SzES TV régi olvasói panaszkodni szoktak a blog twilightos mivoltára. Mit üzennél nekik?
Nos emberek (XD), tudom, hogy nem mindenki szereti a Twilight saga-t de a szerkesztő sok érdekes és jó dolgot mutat be nektek. Megértem, hogy ezzt magasról ... ,de nem lehet olyan oldalt csinálni ami mindenkinek megfelel. Azt tanácsolom beszéljetek a szerkesztővel mondjátok el ötleteiteket, érdeklődési köreiteket és biztos vagyok benne, hogy lehetsőég szerint teljesíteni is fogja.
Vissza rád. Ha most visszamehetnél és megváltoztathatnád azt, hogy ne a Dornyayba járj, megtennéd?
Amikor elkezdtük ezt az iskolát akkor minden más volt. Sokkal megbízhatóbb, barátságosabb illetve a légkör is jobb volt. Azt hiszem ezek a dolgok azóta romlottak. Talán ha a dolgok nem úgy történtek volna ahogyan történtek akkor most nem itt tartanánk... 
És akkor most a sötét titkok...
Kihirdetted a blogodon, hogy romlott lélek lettél. Jó érzés volt? :)
Hát ez nagyon jó kérdés. Bevallom nagyon jó érzés volt. Könnyítettem magamon...(mindenki úgy érti ahogy akarja) xD
Nem rég volt Valentin nap. Neked van párod?  Ha van, akkor jó?  Ha nincs, akkor szeretnél? Jelenleg nincs párom. Szerintem nincs olyan ember aki ne szeretne egy párt maga mellé aki szerelemből szereti. Úgy gondolom ez még a jövő zenéje és ráérek még én ezzel, hisz 14 vagyok össz-vissz, persze nem bánnám ha rám találna  szerelem de szerintem mindennek megvan a maga ideje. Majd rámtalál ha akar. Most inkább a továbbtanulásomon van a hangsúly, útánna a fiúk. :)
Ha valamelyik barátnőd hirtelen elhanyagolna az új pasija/barátnője miatt, hogy reagálnál? 
 Megérteném. Persze nem lenne a legjobb érzés, de a szerelemnél nincs jobb dolog a világon és természetes az, hogy az ember imádja ezt érezni és kötődik a másikhoz.
Hűha, ezt bizony nem mindenki gondolja így!  Van ennek a válaszodnak valami különleges oka, vagy ilyesmi?
Nem szabad negatívnak lenni, mindennek a jó oldalát kell nézni. A célom az, hogy nekem is sikerüljön ez a világnézet...
Ha valami rossz történik veled (rossz jegy, stb.), hogyan teszed túl magad rajta?
Megbeszélem a családommal, a barátaimmal. Egy jó kis zene és tánc kúra aztán mindent bele... :D
Vissza a blogodra. Kaptál már pozitív/negatív visszajelzéseket olyanoktól, akik mondjuk nem  rendszeres olvasóid?
Úgy gonolom az én oldalam még nagyon friss, rengeteg ismeretlen látogatóm van de senki nem tesz semmilyen megjegyzést, visszajelzést a rendszeres olvasókkal ellentétben.
Jajj vagyis most jut eszembe, a nővérem valamelyik nap jött haza és megemlítette, hogy az egyik osztálytársa rátévedt az oldalra és megdicsérte (ez nagyon jól esett az én kicsi, egyszerű szívemnek) :D.
És az utolsó kérdés: van valami kedvenc idézeted, amit megosztanál velünk?
Van. Amikor a kicsi voltam a mamámtól mindig ezt hallottam és most nagy szamárként rájöttem mennyire igaz...
 "Amit tudunk az egy csepp a tengerben, amit még nem tudunk az nagyobb mint az óceán.
"

Köszönjük a riportot és sok szerencsét a blogodhoz és a versenyeinkhez! :)

Nincsenek megjegyzések: