2009. május 8.

Bocsi!!!

Iszonyúan sajnálom, de technikai okok miatt kevesebbszer lesz friss. Gyorsan írok valamit, hogy tudjátok, élek. Ez egy kicsit blogos lesz, remélem nem baj.
- Az oskolában ma van a 115. évforduló tiszteletére rendezett hét, amiben - mint szorgalmas szakkörtag - én is részt vettem, mint segítő. Tegnapi sportversenyen érdekes dolgok voltak:
~Indiánszökdelés: a fele legalább fut.
~Teniszütőn kell vinni két labdát: egyik gyerek elindul, másodszorra leesnek a labdák, mire a gyerek levágja az ütőt és elsétál.
~ De a legnagyobb: ugrókötelezés. A fiú elindul: előre ugrik, de a kötelet hátrafele lendíti. (Nóóórmális???) Egy másik egyet ugrik, megáll. Egyet ugrik, megáll. Húúúha.
- Kirándulásnál második állomáson táboroztunk, a nagy puszta kellős közepén. A csapatok gyorsan jöttek, de én katonás rendben és ordibálva úgy-ahogy fenntartottam a rendet. Jeah!
- Heti mondásunk: kalózfordítás helyett palócfordítás! (by Peti)
A napi két szerencsétlenség Lara barátnőmnél most is összejött: Leesett a törülközőtartő és elestem. Ilyen az én szerencsém!
Igyekszem gyorsan frissíteni, van már jó pár anyagom. A további viszont látásig!

Nincsenek megjegyzések: