2009. szeptember 15.

Férfiak...

Most, hogy Lara híjján vagyok, a fiúkkal lógok - ami eredményez néhány furcsa szituációt.
Pl.: Mivel szórakoznak? Nagyszünetben bezárják egymást a szekrénybe. Fiú fiúval, fiú lánnyal, vegyesen. Éljen az értelmiség! Szegény B-t (nem égetem azzal, hogy leírom a nevét) ráadásul ugyanebben a szünetben 2-szer is t*k*nütötték - kár, hogy nem erősebben. xD Najó, nem mert még mindig eme szünetben előttem mondja pont, hogy "Ahj, Lacika, úgy belecsíptél a s*ggembe!" Miről maradtam én le... Csorikám ráadásul még a szekrénybe is szellentett, mikoron F-vel volt bent (fiú). Nem az ő szünete volt, maradjunk ennyiben. Így hát a Nap  Lúzere B. lett - gratulálunk neki.
A Nap Legidegesítőbb Embere címet K. kapta (nevét nem írom, Jakab és Dóri úgyis ismeri), aki nem elég, hogy amikor csak tudta, a mellemet fikszírozta órán, de még más hülyeségeket is összehordott. Gratula neki is!
A Nap Bókját F-től kaptam - ugyanis tesin beálltam focizni,mint védő (egy góllal és két védéssel végeztem), és az első kivédett rúgást ő küldte - mikor kivédte, ezt mondta "More, ez tud védni!" Köszönöm neki is. :D
És a Nap Bestje díjat Petike kapja, a fenomenális passzáért! A labda félremegy, mondják, rúgja vissza (kb fél méterre van tőle), erre ő csak áll. Majd mikor megindul felé, hogy elvigye a labdát, belerúg, és a labda megy...*dobpergés* talán 2 métert is!!!! Szenzációs!! Gratulálunk!
Nos, ennyi voltam mára, a viszont látásig látogassák a MiNK Társulat blogját!

Nincsenek megjegyzések: