2011. július 7.

Részletek az ÁS3-ről - Laura's Nyúz II.

Folytatódjék hát az interjúfolyam! De előtte: most kaptam a hírt, hogy leforgatták a hiányzó részeket és elkezdődött a vágás hosszadalmas folyamata!Így előreláthatólag olyan július végére, augusztus elejére lesz fönt a film!
Node lássuk az interjúkat! Először is kezdjük Morbidiai Jakabbal!

L: Miben változott meg a karaktere az 1. részhez képest?
J: Befolyásosabb lett. Talán ez a legfontosabb. Konkrét szerepe valamivel kevesebb van, de gyakrabban feltűnik rövidebb időre társával egyetemben. Inkább a háttérből mozgatják az eseményeket.
L: Ön tulajdonképpen az egyetlen, aki a 3 rész alatt végig ugyan azt a karaktert alakítja. Nehéz volt eljátszani?
J: Ezzel vitatkoznék. Az első részben merőben más jelleme volt a bioszexuális őrült tudósnak, mint a pénzéhes spekulánsnak. A pókok iránti személete is megváltozott valamellyest. :D De végig benne maradt a kis flúgja, amivel szerintem közelebb kerülhet a néző szívéhez. Nehéz nem volt, de az első részben elég sok energiát kellett fektetnem a karakter pörgös stílusának kialakításában. Az utolsó két részben jutalom játék volt. Nagyon élveztem.
L: Ön szerint a 3 rész közül melyik a legmagasabb szintű, a legjobban kivitelezett rész?
J: Attól függ milyen szempontból. A szerepem alakításának szempontjából a 2. és a 3. a legmegfontoltabb. A filmek elkészítését nem igazán tudom összehasonlítani, hiszen az első részt mindösszesen 3-an alkottuk, így az volt a legösszeszedettebb, legfegyelmezettebb, de a harmadik forgatása is nagyobb zökkenő nélkül zajlott, kisebb bakik meg mindig akadnak, de ettől izgalmas.
L: Már a 2. részben sokkal népesebb volt a színészek száma, mint az elsőben. Milyen volt a munka a többiekkel?
J: Mulatságos. De meglehetősen összeszedetlen, és zavaros volt a társaság. Nem mindenki tudta pontosan, mit, hol, mikor, és hogyan kell/lehet csinálni.
L: A rendezőnőről köztudott, hogy eléggé türelmetlen, ha a filmjéről van szó. ebből a szempontból a 3. rész forgatása jobb volt, vagy csak még feszültebb?
J: Még nem dolgoztam fel igazán mi is történt pontosan a legutóbbi forgatáson, mert rengeteg dolog történt mostanában velem. A forgatás egyértelműen nyugodtabb volt mint a második résznél, de a rendezőnő továbbra is gyakorta kiabál ha kell, ha nem. :)
L: Az Ön jeleneteit mind leforgatták már, azaz sosem kell már többé eljátszania Adorjánt. Örül ennek?
J: Hogy örülök-e? Szerettem Adorjánt, szívesen bújnék még a bőrébe, viszont abban nem vagyok biztos, hogy a történet folytatása jó ötlet volna.
L: Mit tanácsolna a TV-nek, hogy milyen legyen a legközelebbi film-projektje?
J: Legyen továbbra is nagyon vidám, felszabadult, és fantáziadús! Jó ötletnek tartanám, ha folytatásos kisfilmek készülnének a vezető agyszülemény-karaktereivel a főszerepben. Rövidebb epizódokat forgatva könnyebben mennének a forgatások, viszont akár sok-sok részen át lehetne húzni a történetet, és lehetőség lenne rá, hogy egy szereplő más-más karaktereket alakíthasson, persze állandó karakterek mellett. De
ha folytatásos filmekről lenne szó, akkor fontos lenne, hogy a jövőben könnyebben követhetővé tegyük minden filmben a történetet, és a kitalált karaktereknek legyen lehetőségük kibontakozni, hisz az esetleges nézőknek nem biztos hogy a filmből kiderül, ami nekünk egyértelmű!
L: Szívesen részt venne ebben megint?
J: Továbbra is támogatom a Szes Tv projektjeit legyen szó filmről, vagy rövid vidámságról! Szívesen ötletelek, és lubickolok tovább a mókás szerepekben!
L: Nem így értettem. :) Szívesen részt venne ebben a három részben újra?
J: Igen szívesen, nagyon élveztem a forgatásokat! Adorján szerepe nagyon kényelmes nekem!

A következő riportalanyom az a személy, akivel a forgatás kicsikét... komplikáltabb volt. Bár erről nem esett szó, sok másról viszont igen. (A riport még azelőtt készült, hogy a kimaradt részeket leforgatták volna.)

L: Ha jól tudom, Ön is 2 szerepet tölt be a 3. részben. Kik ők?
B: Gyöngyi játszom (változatlanul) és  az egyik ápoló szerepét is én kaptam meg.
L: Ön egy azon emberek közül, akiknek még vannak le nem forgatott részeik. Várja már, hogy túl legyen rajta?
B: Igazából nem így fogalmaznék, ezek nem olyan forgatások amin az ember " túl akar lenni", hanem olyan csapatmunkák amelyeken mindannyian jól szórakozunk. Persze ettől izgalommal várom, hogy leforgassuk minél előbb a megmaradt jeleneteket, mert a vágónk is halad az anyaggal és mi is előbb kapjuk kezünkbe a kész remekművet. *nevet*
L: Öngyi Gyöngyi karaktere mennyire áll Önhöz közel?  Nehéz eljátszania?
B: Először féltem attól, hogy nem tudom megformálni a karaktert, de a második rész forgatásán rájöttem arra, hogy csak úgy kell viselkednem, ahogy életunt és érdektelen napjaimon szoktam viselkedni.  A harmadik részben már kicsit vidámabb karaktert játszok, ott igazából  önmagam adom. Szerintem a Gyöngyi szerep igazán közel áll hozzám.
L: Ön helyesli, hogy nem lesz több rész vagy szívesen bevállalt volna még egyet?
B: Szerintem mindent tudni kell abbahagyni időben. Akárcsak egy kapcsolatot. Az első időszak a szerelem, aztán a második időszakban átalakul szeretetté és sok esetben a harmadik rész az elválás, amikor már semmit sem érzünk egymás iránt és hagyjuk szárnyalni a másikat, vagy szenvedünk tovább együtt. ( ez furcsa eszmefuttatás volt, de hagyjuk a kapcsolatokat) Ez egy trilógia, de egyébként is ez a sorozat még egy résszel vonatott lenne. Én már szívem szerint a második résznél befejeztem volna,de a kedves direktorom szeretett volna  harmadik részt és én teljes mértékben támogattam az ötletét, végül is, ha ő nem érti a dolgát, akkor ki?
L: Milyen volt a többiekkel dolgozni?
B: Isteni. mindenkivel nagyon jól kijövök,de itt mindenki kijön mindenkivel. Összetartó csapat vagyunk, sokszor viszont nem igazán vagyunk tekintettel egymásra, vannak olyan esetek, amikor nem tartjuk tiszteletben a másik kérését, de ez sajnos a MiNK-ben is előfordul. Nekem is van egy elviselhetetlen és különc stílusom és a többieknek is vannak hibáik. De hát Istenem, emberek vagyunk. Viszont olyan  komoly összetűzésünk még nem volt, mert próbálunk alkalmazkodni egymáshoz. Tolerancia nélkül nem tudnánk együtt dolgozni,de ez egy klassz kis csapat, szóval megy ez nekünk.
L: Szívesen részt venne ebben megint?
B: Persze, nagyon jó buli volt, lehet, hogy másodszorra megkomolyodnék. :)

Nos, most őket hallgattam ki, de legközelebb a stáb további két tagját is kifaggatom! Addig is béke legyen mindenkivel! :)

Nincsenek megjegyzések: