2011. június 30.

Részletek az ÁS3-ról - Laura's Nyúz

Khm. Mivel az ÉDES anyám egy ideje már nem tud mással foglalkozni, mint idióta és mentálisan teljesen romboló közösségi oldalakon lenni, vagy a kapcsolatait ápolni, esetleg olvasni, így gondoltam, beszámolok a tévénk legújabb tevékenységéről!

Leforgatták az Ártalmatlan semmiség 3-at! Vagy mégsem? A részletekről Bevera Verát, a rendezőt kérdeztem.

L: Sikerült mindent leforgatni?
V: Nem, ez sajnos nem jött össze. 10 jelenetből 6-7-et tudtunk leforgatni, így a megmaradt jeleneteket pótolnunk kell.
L: Mikor fogják bepótolni?
V: Nos, ez a szereplők időbeosztásától és a helyszerzési lehetőségektől függ. Remélem, minnél előbb.
L: A film maga mikorra várható?
V: Nos, ha minden jól megy, olyan augusztus végére jósolnám. De ez attól függ, hogy a kimaradt jeleneteket mikorra tudjuk bepótolni.

Ezután megkérdeztem pár színészt, ők mit gondolnak a forgatásról. Elsőként Magdaléna megszemélyesítőjét, Pattogós Bogit kérdeztem.

L: Mi is a szereped tulajdonkléppen?
B: Magdalénát játszom, aki egy leszázalékolt rendőr, szabadidejében pedig a drogos banánültetvényét gondozza. Miután az ültetvény tönkremegy lepaktál a Főnökkel, és együttes erővel megkezdik a drogos-banán exportot. A cél a világuralom. /nevet/
L: Magdaléna az utolsó részben milyen szereppel bír?
B: Jelentősen nagyobbal, mint a másodikban, mivel a Főnök jobb kezeként szerepel (ezért egy kicsit magát is főnöknek képzeli/képzelheti).
L: Minden önről szóló jelenetben ott van Aranka /Gazdaságos Lilla/ és Adorján /Morbidiai Jakab/. Milyen volt a közös munka?
B: Nagyon élveztem velük a közös munkát, komolyan vették a szerepüket, és az egész ÁS-t, már amennyire ezt komolyan lehet venni. Ezt próbáltam én is.
L: Köztudott, hogy a rendezőnő sokszor... idegesebb lesz az átlagnál, ha az ő forgatásairól van szó. Ez most mennyire volt így?
B: Hát... ez jó kérdés... Voltak pillanatok, amikor a rendezőnőnek még 1 szó kellett volna, hogy eldobjon mindent a kezéből, ha a kamera, ha a saját dolgairól van szó, és övültve otthagyjon minket, de mivel én később érkeztem a forgatásra nem tudom, hogy az első ,,eligazításon" volt-e olyan nagy a feszültség, mint a második résznél. L: Mit gondol arról, hogy ez az utolsó rész? Sajnálja vagy inkább örül, hogy lezárták ezt a történetet?
B: Inkább valamiféle köztes állapotot érzek, mert nagyon élveztem a beszélgetéseket két helyszín között, és magát a forgatást, de voltak gondok akkor, amikor kezdett a figyelmünk gyengülni. A negatív oldalra még csak az időpontok összeegyeztetésének lehetetlenségét mondanám.

L: Szívesen részt venne benne megint?
B: Természetesen. :)

Ezután megkerestem Szmájli Dórit is, hogy feltegyek neki is pár kérdést.

L: Neked eddig mennyi szereped volt a filmben?
D: Az attól függ, mennyi az az annyi. :D Azt hiszem, elég sok.
L:Csak Ignácia szerepét tölti be?
D: Nos igen, csak Ignácia, alias Vámpika szerepében tetszelgek ebben a filmben.
L: Én úgy hallottam, hogy egy ápolót is megszemélyesít...
D: Elnézést... valóban jól látja, egy ápoló karakterét is hoztam!
L: Tudna mesélni arról, hogy ez az ápoló mégis milyen szereppel rendelkezik?
D: Hát a filmben valójában a "kissé" hibbant gyerekekről gondoskodik néhány segítő ápolóval együtt.
L: Jól tudom, hogy Ignáciaként eddig nem sok leforgatott szerepe van?
D: Igen. Ön egészen jól informált. Egyenlőre jó néhány jelenetet nem forgattunk le, amiben nekem is mondhatni elég nagy szerepem van/lesz.
L: Ha választhatna bármilyen más szerepet a filmből, ki lenne szívesen?
D: Hüm, nem is tudom. Azt hiszem, meg vagyok elégedve a karakteremmel. Nem lennék más.
L: Ez a film szemmel láthatólag nem egy átlagos film, még csak művészfilmnek sem mondható. Mit gondol Ön a filmről?
D: Véleményem szerint valóban egyedi film lett, amit talán csak azok fognak a legjobban erteni, akik részesei voltak és lesznek a munkálatoknak... de reményeim szerint széles közönség előtt is tud majd bizonyítani.
L: Ön szerint a rendezőnő fog valaha olyan filmet készíteni, amit minimum egyszer egy mozi levetít? Van erre esély, vagy ezek a filmek inkább csak hobbi szinten maradnak meg?
D: Nos véleményem szerint ez a film és a folytatásai bár viccesek és számunkra érthetők mondhatni, de még valószínűleg egy mozi sem vállalkozna a vetítésre... (Megjegyzem, ez bennem fel sem merült. - BV) Viszont a késbbiekben úgy vélem, lehet rá esély, hogy a rendezőnőnk sikereket érjen el. :)
L: Szívesen részt venne ebben megint?
D: Igen, örömmel.

Nos, mai tudóstásomba ennyi fért bele, de a folytatása következni fog, amiben további SzES-sztárokat faggatok majd a filmmel kapcsolatban. Szép napot! (Anyámnak meg üzenem, hogy.... *cenzúrázva*)

Nincsenek megjegyzések: