2010. december 14.

Tanmese: Ne állj szóba idegen Clip Art fejekkel! /saját/

Egy internettelen infóóás szép reggelen, tanárunk úgy döntött, csillogtassuk meg Power Pointos tudásunkat és gyönyörű rajtehetségüket, míg ő megjavítja a netet. Pontosabban azt a feladatot adta, hogy csináljunk egy rajzfilmet. Hóemberrel. Mikulással.
Nos, nem nagyon volt ötletem, amígnem megláttam szomszédom tökéletes Mikulás-fejét a monitoron. Tanár úr rákérdezett, honnan van, ő meg azt mondta, a Clip Artok között találta. Én is megtaláltam. Innentől már a sztori magáért beszél! :D
(Csak a kedvetekért, leírom, mi van írva a diákra, jó? :D)


Mikike és a Karácsony Szelleme!


Én vagyok Mikike, a hóember! Egy este - bár fizikailag lehetetlenség - sétáltam a sima havon és a nagy semminek integettem.


Mentem, mendegéltem, mikor egy furcsa, árnyékolt, lebegő fejhez értem. 


Vidd el ezeket az ajándékokat a feleségemnek, és tudasd vele, hogy elhaláloztam, mikor Rudolf rám ugrott, összetévesztve párjával, Lassie-vel.


Nem viszem el! - mondtam. - Én most épp a fizika és a biológia törvényeit cáfolom meg, nincs időm holmi Clip Art fejekre!


Akkor  küldöm a manókat, te pedig elolvadsz a hirtelen napsütéstől!


De hát nem is süt a nap!


DE FOG!!!


Áááááááá!!!!


És így halt meg Mikike a Karácsony szelleme által.


VÉGE



Remélem, tetszett ez a kis rövidke tanmese arról, hogy sose állj szóba Windows jelenségekkel, akik mögött furcsa díszes dobozok vannak, amiket rád akar sózni..... :D
Kellemes Karácsonyi Készülődést Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések: