2009. március 13.

Az ügyfélszolgálatos válaszol

"A nagy leleplezés" című bejegyzéshez érkezett egy panasz, miszerint én az orra alá dörgöltem Joelnek (mindenki tudja, hogy kire gondolok), hogy ő nem kapott egy szavazatot sem. Válaszolnék megjegyzésére.

1#: Kedves Joel! Gondolom, tisztában van blogom viszonylag kis létszámú olvasótáborával. Teszem azt, ha lennénk úgy 5-10-zel többen, és valaki látta volna a Miért éppen Alaszka? című filmsorozatot, és abból szeretné a főszereplőt, akit Joelnek hívnak, akkor szavaztak volna Önre is!

2#: Tisztelt Joel úr! Önt tényleg ez zavarja? Ezért utál min(K)denkit? Nincs Önnek esetleg valamilyen pcszihikai problémája?

3#: Mélyen tisztelt Mr Joel! Ha nem veszi zokon (bár zokon fogja), akkor Ön bolond. Nem mondhatja komolyan, hogy ez bosszantja a leginkább! Ha pedig mégis, akkor Ön szerencsés, hogy csupán ez a gondja-baja.

4#: Kedves olvasó! Már hogy ne dörgölném az orra alá, akár csak egy kicsit is?! Már elnézést, de ismeri a mondást: Legszebb öröm a káröröm...

5#: És végül, Jakab úr, ha ez vígaszt nyújt, az Ön számára sértő (mások szerint vicces) megjegyzést kitörlöm, továbbá én is csak az utolsó pár napban kaptam egy szavazatot, az Anne név pedig azért győzött, mert a két Anna is magára szavazott.

Remélem elégedett és nem ilyesztettük el a blogunk olvasásától!

Ui.: De hát ha szavazott, akkor maga sem magára szavazott!
Ui2#: Ez egy csípős, beszólogatós blog, pont mint az írója.
Ui3#: Mint a többi korombeli??!! Kukucs, én eddig is ilyen voltam, csak egy kicsit light-osabb kiadásban! Esküszöm, még egy ilyen beszólás... Ilyen hülyeséget!! Komolyan!

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések: